Administrator
Wampir
Dołączył: 22 Cze 2010
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z czarnej dziury.
|
Wysłany: Wto 20:14, 22 Cze 2010 Temat postu: Rangi i statystyki |
|
|
Najważniejsze Rangi :
-Alfa [Północy, Południa, Wschodu i Zachodu] - Najważniejsza wilczyca/wilk w stadzie. Pełnią oni władze nad watahą.
Statystyki - Siła 45, Charyzma 15, Zręczność 20
-Beta[Północy, Południa, Wschodu i Zachodu] - Podczas nieobecności Alfy posiada te same obowiązki.
Statystyki - Siła 35, Charyzma 13, Zręczność 17
Rangi pospolite :
-Uzdrowiciel - Lekarz w stadzie. Pomaga wszystkim rannym wilkom.
Statystyki - Siła 27, Charyzma 20, Zręczność 19
-Zielarz - Wilk, który zna się na ziołach i sporządza różne wywary i lekarstwa.
Statystyki - Siła 25, Charyzma 23, Zręczność 21
-Ninja - Inaczej wojownik, który ma na celu obronę stada.
Statystyki - Siła 37, Charyzma 19, Zręczność 32
-Upiór - Nieżywy wilk [ zabity ]. Może porozumiewać się z innymi członkami stada.
Statystyki - Brak
-Opiekun młodych - Opiekuje się i szkoli szczeniaki.
Statystyki - Siła 23, Charyzma 20, Zręczność 19
-Strażnik - Pilnuje watahę przed wrogami.
Statystyki - Siła 28, Charyzma 19, Zręczność 25
-Zwiadowca - Inaczej szpieg watahy. Podczas wojen zakrada się do przeciwnika przysłuchując się planom.
Statystyki - Siła 25, Charyzma 23, Zręczność 30
-Łowca - Poluje na zwierzynę by wykarmić watahę oraz uczy młode wilki polowań.
Statystyki - Siła 30, Charyzma 22, Zręczność 30
-Naukowiec - Mędrzec w watasze. Jest to osoba doświadczona, która pomaga alfie w dokonaniu prawidłowego wyboru.
Statystyki - Siła 25, Charyzma 30, Zręczność 29
Rangi specjalne :
Stado Południa :
-Piorun - Piorun to mag w stadzie Ognia. Zna różne zaklęcia m.in. takie :
- Przywołanie błyskawicy - Zsyła na przeciwnika ogromną błyskawice, która oszałamia graczy na 3 posty. { -20 HP }
-Leczenie - ulecza wybranego wilka lub siebie. { +10 HP }
Statystyki - Siła 35, Charyzma 38, Zręczność 34
-Morderca - Morderca jest maszyną do zabijania. Zawsze w złym humorze, który poprawia mu tylko torturowanie innych. Odznacza się Furią która jest zawsze w jego sercu. Morderca posiada jedną umiejętność :
- Przeraźliwy wzrok - rzuca na przeciwnika paraliżujący wzrok który jest najgorszym cierpieniem dla przeciwnika. { - 30 HP }
Statystyki - Siła 43, Charyzma 12, Zręczność 38
Stado Północy:
-Wichura - Wilk który włada powietrzem. Kocha latać. Ma orle skrzydła, wiec może szybować wszędzie. Posiada dodatkowe umiejętności bitewne :
-Północny Wiatr - Wywołuje wichurę, która unieruchamia wilka przez 3 posty. { - 15 HP }
Statystyki - Siła 38, Charyzma 37, Zręczność 29
-Tornado - Wilk, który każdym krokiem wywołuje panikę u innych. Posiada główną umiejętność :
- Trąba Powietrzna - Wywołuje wielką trąbę powietrzną, która trwa przez 4 posty. Każdy wilk w temacie (oprócz Tornada) zostaje pochłonięty przez nią. { - 25 HP }
Statystyki - Siła 40, Charyzma 27, Zręczność 31
Stado Wschodu:
-Grzmot - Wilk kochający naturę. Posiada on niezwykłe umiejętności.
-Deszcz błyskawic - wilk potrafi wywołać na niebie tyle błyskawic że ich hałas jest nie do zniesienia. { - 7 HP }
Statystyki - Siła 41, Charyzma 30, Zręczność 35
-Wstrząs - wilk, który każdym krokiem wywołuje lekkie trzęsienie, lecz gdy zapadnie w furię potrafi wywołać tą umiejętność :
-Trzęsienie - inaczej trzęsienie ziemi. W ziemi pojawiają się kratery, w które każdy nieuważny wilk może wpaść. Na dnie jest wrząca lawa. Ale gdy już ktoś tam wpadnie po chwili jest wyrzucany. { - 30 HP }
Statystyki - Siła 38, Charyzma 29, Zręczność 35
Stado Zachodu:
-Burza - Wilk ubóstwiający burzę. Jest w stanie wywołać różne opady m.in :
-Deszcz - Wilk przywołuje z nieba wielkie krople deszczu, po czym kieruje je na przeciwnika. { 1 Kropla = -3 HP }
-Grad - wilk przywołuje z nieba olbrzymie kulki gradu, i kieruje je na przeciwnika. { 1 Kulka = -6 HP }
Statystyki - Siła 43, Charyzma 31, Zręczność 28
-Sztorm - Wilk który kocha ocean i pływanie. Posiada ciekawe umiejętności :
-Skrzela - Wilk na czas 10 postów mógłby oddychać pod wodą, ale uwaga !, wilk wtedy musi być ciągle pod wodą bo na lądzie nie może oddychać.
-Burza fal - Wilk potrafi wywołać burzę fal na morzu, oceanie, bądź jeziorze. Gdy wilk zostanie trafiony taką falą zostaje oszołomiony na czas 3 postów. { - 5 HP }
Statystyki - Siła 40, Charyzma 33, Zręczność 40
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Administrator dnia Pią 13:19, 25 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|